The Lizardman

Nu har äntligen Youtube laddat upp mitt klipp som jag har väntat på att komma upp =D
har tänkt att ladda upp den på youtube för läänge sen haha men har bara inte blivit så, men nu är den uppe =)






The Lizardman på scen på tatto mässan i köpenhamn =)



Jag och The Lizardman (Erik Sprague)

Lite kul faktiskt att han ska komma till Växjö nästa helg och uppträda på Tattomässan =) En riktig upplevelse! så kom dit =D inget man vill missa kan jag säga =D

Åh jag är såå glad! jag har äntligen fått tillbaka 6:an på min tv haha den bara försvann och ersattes av MTV och där går typ inga av dem programen som jag brukar kolla på...

Och i övermån så är det bara en vecka kvar tills jag tatuerar in äggetr Sheldon på sidan av skallen =D
Kommer säkert att känans som att någon står och bankar med en nål i skallbenet på mig haha!


Men nä nu ska jag kolla lite på tv och kanske spela någon spel på fb =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0