Ullared imån =D

Nu blev jag jätte trött på min dator! hade skrivit en jävla massa och sen helt plötsligt bara nää nu ska vi gå vidare till en annan sida! gaah!

idag så har man varit på arbetsförmledingen med ida, sen fikat på askelyckan och där träffade jag Eve och Viola =) som jag inte träffat på ett tag, eller eve träffade jag senast i fredags men Viola har jag inte träffat på länge. sen kom Millan och Liz ner och tog en fika med mig och Ida =D

efter det så åkte jag hem till Erik och umgicks lite med honom och kollade på Ninth Gate med Johnny Depp =)

och nu så har man tagit en liten natt promenad med Ida, vi gick förbi Millan och tog en cigg med henne och Liz =) 

Och nu sitter man helt ensam och förkyld och tar en cigghaha , men fan jag kan ju inte bli sjuk nu! har ju massa att göra denna veckan! tattoomässa i helgen som jag verkligen inte vill vara sjuk på! och sen ska jag till Ullared imån!
Få se om man hittar något roligt =P ska in och kolla på Martin shop också och se om man hittar något kul =P

men nej ush! måste fan gå och lägga mig snart! ska upp vid typ 7 halv 8 imån! 

natti natt! ska hinna duscha nu också gaaah!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0