Ullared

Idag så gick man upp tidigt haha =) redan vid kl kvart över 7 =D vaknade av att Ida plingade på dörren och steg på haha =)

Skulle nämligen till Ullared =D så min kära moster Lina fick köra mig, Ida, Millan och Liz till panncentralen =)

sen bar det iväg =) en två timmarsresa utan stopp... det va inte så jätte kul med en snorig näsa som man inte hade papper till =( men sen när vi kom fram så gick Millan,Liz, Jag, Linda och Ida direkt till Martin shop =D var faktiskt inte som man trodde att det skulle vara =( men massa sexleksaker och gratis porrtidningar haha

när vi gick in så tappade vi typ bort varandra på direkten haha eller vi va oftast 2 och 2 eller 3 och 2 haha =)

jag köpte lite små grejer som en present åt syrran, ett kastspö med tillbehör, en yogamatta, badsalt, smink, Cityakuten säsong 1 åt mamma, Desperat housewifes säsong 2 åt mig, the sims 3 expansionspaket, hårspray,parfym, våffelgärn och en jumpsuit =D

skulle egentligen bli lite till men hade räknat lite fel så fick ta bort lite grejer =( men vafan det va inget som man inte hittar här i växjö haha =)

men ush att jag ska vara sjuk =( inte kul att åka iväg och känna att man håller på att få feber när man går i en affär som man verkligen vill vara kvar i =( men det hjälpte med en ipren =D

men nu blir det att lyssna lite på The Dubliners och ta det lilla lugna =)

kanske hörs senare =) ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0