10 månader!

10 månader med älskling idag!
 
Idag så har jag och min underbara älskling Anton 10 månader! Helt otroligt vad tiden går! men är man förälskad ända ut i fingertopparna så går det fort =D Älskar dig mer och mer för varje dag som går <3
men tyvärr så kan vi inte spendera denna dagen tillsammans eftersom han jobbar i karlskrona och kommer inte hem förren på torsdag antagligen =( men vi har ju hela livet på oss att vara med varandra =)
 
Idag så har jag jobbat 7 - 16, och efter det så åkte jag hem och träffade Hanna och tog en kaffe =D
sen så kom Eve och Ansi och tog kaffe med mig igen =D sen cyklade vi till macken med Gereplutten =) gick väll lite sådär eftersom det kom cyklar på motsatta hållet plus att Gere hittade massa gott doftande gräs att kissa på =P
 
och nu ikväll så har man börjat få ont i sidan av ryggen... gaaah blir trött på min rygg!... eller typ hela min kropp!    
 
Nej nu ska jag försöka nana lite och vila ryggen och hoppas på att den blir bättre tills imån..
 
Cheerio!
 
BUT WHAT CAN I SAY MORE THEN, THATS LIFE.
 
 
   
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0