da helg.

Fredags så var jag på förfest hos Ansi och det blev nog liite mycket folk. men man ska inte klaga =D
blev krogen efter det och sen pizza =)
 
i lördags så tog jag det lungt till på kvällen så jag besökte Tattomässan som var i stan, riktigt trevligt. Burlesskshowen var ju inte den bästa måste jag säga, skulle mer säga att det va stripptease =) lite för snabbt och lite för snusk, inte direkt elegant som jag mer skulle vilja se, men man har olika smak =)
 
nu så sitter jag i soffan och har tråkigt, måste åka iväg och köpa cola! eller någon läsk! my brain goes crazeey!
 
åh vad jag längtar till halloween! och jul! och nyår! och alla sånna där härliga högtider =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0