Dagens ord : Wää...

Dagens ord idag är : wäää! Wää betyder då allt från "jag vill ha mat!", "det är kallt / varmt" , "fyll på mitt glas med cola tack" m.m.
så 90% av min dag har bestått av ordet Wäää..

jag är då sådär jätte sjuk! eller jag tycker det iallafall, det finns säkerligen någon stackare som mår mycket sämre än mig. men jag är yr, mår illa, är dunder dunder förkyld och hostar lite till och från...

Idag så ser jag då ut såhär, jag känner mig snyggast i heeeela världen just nu!

så min kväll har jag då spenderat i soffan. eller kväll och kväll hela jävla dan har varit i soffan, och nu har jag äntligen kollat färdigt på Desperat housewifes sista säsong!
gaah varför ska det sluta så som det gööör???
nu blir man ju bara mer och mer nyfiken!hatar filmer och serier som slutar med en fortsättning men man får aldrig se fortsättningen =O!

 

Från desperat housewifes till något helt annat!

 

Jag hittade en jätte fin bild på mig och pollen Cissan =)

 

Saknar att rida ute i Öjaby! stora ängar och härliga ridturer i skogen =) men snart så ska hon ju ut till Telenäs och bosätta sig där =)

men nä nu blir det att kolla på serien Lie 2 me!

Cheerios!

 

 


Kommentarer
Postat av: ZTCJ

Världens finaste Cissan! <3 Krya på dig hjärtat!!

Svar: hon är verkligen världens finastee <3 tack systra mi <3
Sofie

2012-09-18 @ 20:36:20
URL: http://ztcj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0