god kväll.

God kväll mina kära vänner!
Idag så har jag jobbat (som vanligt), sen åkte jag hem till min tomma lägenhet med Gereplutten =) lite liv i lägenheten blev det iallafall =). Eftersom älskling jobbar i Karlskrona tror jag det är så sover han borta antagligen hela veckan, som han gjorde förra veckan =( men sånt är livet.
 
efter jag hade tagit ut gere på en cykel-promenad till hundrastgården där han hittade hans troligen bästa leksak hitills så cyklade vi hem och jag la mig i soffan och satte på Family guy =D
 
och precis nyss så var Eve här och tog en snabbkaffe innan Linus kom och hämtade henne, och jag upptäckte precis att min cigg är nästan slut =( får sticka iväg på lunchen imån och köpa cigg på pressbyrån.
 
funderar på att kolla på säsong 8 av Desperat Housewifes men det är så brutalt spännande nu så man vill ju att det aldrig ska ta slut! men det är ju den sista säsongen! inte okey!
 
 
Men nej nu blir det att slappa i soffan eller att koppla in datorn i tven i sovrummet så att jag kan nana till något bra =)
 
Cheerio!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig med Gere. Kram Lina.

2012-09-10 @ 21:18:25
Postat av: Systra di

Så glad att du ville ha kvar Gere!! <3 Du får skicka ut honom hit till landet om du behöver hundvakt någon gång, lite lättare för mig att ta honom nu ju! Puss!

2012-09-10 @ 22:30:28
URL: http://ztcj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0