hej igen!

Hej hej igen ! Nu var det ett tag sedan jag skrev och kände att jag kanske borde skriva något igen. Just nu i mitt liv pågår allt och ingenting haha:-)! Jag jobbar på thelleborgs ryttarsällskap för tillfället och har varit där i snart 6 månader och min anställning går ut om ca 3 veckor.. Så efter det så är jag arbetslös:-( Jag har kvar min älskade vovve Gere :-) Och snart så ska familjens älskade häst Cissan flytta till ett stall på theleborgs så då kommer det bli att va där ute mycket :-) men idag så har jag varit med Millan och kollat på desperat housewifes :-) Sen nu ikväll så har älskling och jag kollat på filmoch nu ligger han och snarkar :-P igår så var jag på sjukhuset och tog bort två leverfläckar och sen fick dem sy så jag var tvungen att stanna hemma från jobbet idag så att stygnen inte skulle gå upp, men fyyy faaaan vad dem kliar!!! Och jag får absolut inte klia Men nä nu ska jag försöka sova lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0