rastelirasta vovve i raastgård =)

Nu har man precis kommit hem efter en timmes rastande i hundrastgården vid Norregårdsskolan, där träffade jag även Philip White, en gammal polare som jag inte har träffat på över ett år eller nått sånt=)
Där fick Gere leka med Philips fina Rottweiler hona som heter Izzy och sen kom det en irländskvarghund som var gigantiskt i mina ögon! seriöst han var hälften så hög som mig när han satt ner =O
 men jätte fin och snäll =)
Gere var väldigt försiktig av sig när Varghunden lekte med den andra hunden, han ville vara med men va lite i bakrunden istället och försökte hoppa in lite då och då=)
men det blir nog fler gånger som dem kan leka =)

ush har en svidande känsla i min hals... att det aldrig kan bli någon ordning på detta här!
sjuk hit och ont dit....

och stackars älskling som är jätte förkyld och hostar hela tiden.

nä nu blir det att försöka slippa halsontet och gosa ner sig i soffan med Gere (Eftersom älskling spelar "krig" på datorn! )

 

Cheerios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0