Söndag.

Igår så var Ida och Alex är på besök =) satt och snackade och spelade lite quake 3 =)
 
 
 
Men idag så har jag inte gjort ett skit.. eller jag har legat och sovit och sovit och sovit med Gerepluttis och Anton... haha och käkat chips och käkat nötter=)
 

har kollat lite lägenhet på internet också för att försöka hitta någon större än denna, tycker verkligen om denna om den typ hade varit dubbel så stor och några rum till haha =)
 
Just det ja! hittade ju Eddie meduzas dotters blogg och seriöst?? sämsta bloggerskan jag någonsin har sett! smink, smink, smink, såhär ser jag ut idag, wää folk klagar på mig på min blogg och bla bla bla.. nope tyckte inte om henne iallafall! eller iallafall inte hennes blogg...
 
nu så ska jag laga lite mat =)
 
Cheerios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0