sooova.

snart ska jag soova, men först blir det att kolla färdigt på ett avsnitt av Desperat housewifes.. hatar verkligen att det är sista säsongen =(
nu snackar dem om att himlen är den mest underbara platsen men kommer till typ, alla sina bästa platser man har varit på och alla man älskar kommer vara där med mera.

då kom jag på att min himmel skulle typ vara en husvagn med alla mina älskade som satt och drack kaffe, en kortlek och med tända ljus och regnet som smattrar på taket och snacka minnen.
 
iofs så tror jag itne riktigt på himmlen, jag tror antingen man "vandrar "på jorden tills man har gjort sitt eller så blir man återfödd eller så är det bara svart.


men nej nu ska man inte snacka om dööden för jag måste stänga av kaffebryggaren och lägga mig i sängen och sova för imån blir det jobb vid kl 7.00...
 
Cheerio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0