Wunderbar kväll!

Wunderbar kväll är ämnet idag. Idag så fick man sluta tidigare från jobbet! Redan klockan halv 1 =)
det uppskattade jag väldigt mycket! Så det blev att åka hem och överaska älsklingen =)
 
sedan ner till stan för att fixa min bankdosa som en viss Millan råkade trycka in fel pin 3 ggr på så den sedan inte gick att använda! plus att jag fixade telefonbanken nu också! sen satte jag mig på askis och tog en kaffe. senare på kvällen så kom millan hit sedan stack vi till Eve och Linus och spelade lite =) eller Anton satt och spelade diablo med Linus och jag och Eve satt och spelade växjöspelet som hon inte alls förstod sig på!! och millan tittade på =)
 
såhär brukar det se ut när vi är hemma hos Eve och Linus och har spelkväll =) (Bilden är tagen vid ett annat tillfälle)
 
 
och nu mitt i natten så sitter jag här och kollar på ett klipp på youtube som handlar om att allt har matte även i naturen,ja jag fattar inte så mycket själv om det men den är helt sjuk =O och eftersom jag tydligen inte kunde ladda upp filmen här så får man trycka på länken istället =)
 
http://www.youtube.com/watch?v=lgtE4pGEGLY&feature=share 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0