lös häst

Idag har man gjort allt möjligt känns det som, pluggat teori på körskolan, träffat lollo, och varit i stallet och skött om pluttarna.
Innan vi kom till hästarna så ser jag en häst ute på en åker som jag nästan är helt 100% på att det inte är en hage med stängsel. När mamma och jag stannar så mycket riktigt så är den lös, en jätte fin islänning som går och betar på en grästtuva som den hittat :)
Det ända mamma och jag hittade att ta hästen med eftersom den inte hade någon grimma, var Evelinas halsrem och min hund Geres koppel hah! Grannen hade sett att den var lös och ringde efter ägaren så det var bara att släppa in honom i hagen igen :)
 
Nu sitter jag och kollar på gamla avsnitt av How i met your mother :) såg det tredje avsnittet av den sista säsongen igår men den slutar för dumt för att sluta titta haha!

 
Helgerna på senaste tiden har det blivit rätt mycket! men har absolut haft asa kul!!
 
nä nu ska jag göra något annat! byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0