Alvesta Del 2.

Bild ifrån badandet igår :)
Jag är fortfarnade i Alvesta och chillar med hundarna och karlen :).
 
Innan spelade vi ute plockepinn men som vanligt så går det skit för mig och bra för Anton haha! Men thats lite ;)
 
Senare var vi och kollade på runstenarna som är bredvid huset och kyrkan, Antons föräldrar bor ju i gamla prästgården :) det tycker vi om!!
 
Och nu ligger vi i soffan och har precis kollat färdigt på beatlejuice (eller hur den stavas), bra film! Men det är väll klart när det är Tim Burton som gjort den ;)
 
Har ont i ryggen lite till och från, men det skyller jag på min otroliga klumpiga kropp! 
Satt och rensade en rabatt igår och satt hukad sedab backar jag något kliv och sen reser på mig, det jag inte såg var att jag satt precis under ett jävla rör som stack upp en meter ur marken och gick böjt neråt... Där trycker jag upp min rygg i full fart.. Ett jack och några svordomar senare så gick jag iväg halvt haltande och fortsatte jobba min sista timme som var kvar..
Men som jag alltis säger, Det kan hända alla!!
 
Nu ska jag ta en värktablett, käka chips, dricka cola och somna till en film :)
 
Lite bilder från igår kanske ;)?
 
 
 
 
 
Cheerios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0