Alvesta.

Tjenare igen! mina läsare som jag antar att jag inte har längre eftersom jag inte har bloggat på asa länge :)

idag så har man jobbat på sitt underbara jobb som man har just nu, Växjöbostäder yttre. Verkligen älskar att jobba inom detta!

rensa i rabatterna, klippa gräs, källsortera lite med mera, vet inte varför bara gör det :)

men nu så är jag i da Alvesta! Efter att jag träffade anton så har jag nog fan varit här mer än vad jag någonsin varit här innan! vet till och med hur man kommer till rönnemyr! haha! Vilket Millan och jag fick leta efter i nästan 45 minuter efter för ett halvår sedan :P

men Gere är glad eftersom han har fått bada och jag är glad för här får jag pizza, cola, spabadkar och Anton :)

cheerios! (till mina icke läsare ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0