en stor dag!

I måndags! I måndags så klarade jag uppkörningen!! Mitt livs bästa dag! :D 
Var tvungen att jobba till kl 4 efteråt men fick låna mammas bil till jobbet så jag fick köra lite ensam ändå! :) 
 
Så dem senaste dagarna så har jag kört runt lite  överallt, i stan, till Alvesta och runt i växjö :)! 
Premiär åket blev faktiskt med mig själv :) körskoleläraren mötte upp mig på trafikverket eftersom jag lånade deras bil, och när hon fick reda på att jag hade klarat det så säger hon
- Vad bra, då tar du bilen till körskolan till kl 11, jag har en elev som väntat i den andra bilen som står där borta :)!
Så jag fick köra helt själv direkt efter uppkörningen :) 
 
Idag så har man jobbat i denna förbannade värmen! Och med taggbuskar... Har fått sår överallt känns det som... 
Men imorgon är en ny dag så man får se vad som väntar :)
 
Cheerios! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0